Szeretettel köszöntelek a KEZDŐ- ÉS GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közösségénél
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a KEZDŐ- ÉS GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közösségénél
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a KEZDŐ- ÉS GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közösségénél
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a KEZDŐ- ÉS GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közösségénél
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
GYAKORLÓ INTERNETEZŐK közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Facebook-gőzhenger halad előre, egyelőre megállíthatatlannak tűnik. A
globális felhasználók száma a napokban elérte az 500 milliót. (Idehaza
szűk másfél év alatt a néhány ezerről 1,5 millióra nőtt ez a szám.) A
BBC (Nielsen) ábrái jól érzékeltetik, hogy a Facebook szinte valamennyi piacon az élen jár.
Mindezek után érthető, hogy a média (egy része) is megpróbálkozik a
Facebookba kapaszkodni, hogy onnan szerezzen egy kis lendületet. Ennek
gyakorlati megvalósítása nagyon eltérő. Miközben egyes kiadványok még
mindig csak a cikkek után pakolt "megosztás" gomboknál tartanak, mások
szinte már összeépültek a Facebookal.
Hogy a divaton kívül miért jó a fészbukosodás és milyen valós
eredményekkel jár, arról elég keveset tudni. Ezért is örültem meg, hogy
Justin Osofsky a Facebook Develpoer Blogján közzétette az ezzel kapcsolatos információit.
1. A legtöbben természetesen a forgalom növelését várják a Facebook-kapcsolattól.
2. A kötődés erősítése
Az internet már csak olyan, hogy összevissza kujtorognak az emberek,
tehát minden online kiadvány szeretné erősíteni a közönség kötődését.
3. Meg kell érteni a közönség "működését"
Érdemes tanulmányozni a Facebook Insights adatait. (Aki
a Google Analyticsszal kel és az Analytisszal fekszik, annak kissé
szegényes lesz az Insights kínálata, de annak kell örülni, ami van.)
Számomra Osofsky írásának az a legfontosabb tanulsága, hogy nincsenek
igazán nagy meglepetések. Aki használja a Facebookot, figyeli az
eredményeket és ennek megfelelően korrigálja a megoldásokat az nyerhet
vele, aki csak úgy tesz, mintha csinálna valamit, hiába várja a csodát.
A Facebooknak persze van egy általános, szélesebb kört érintő hatása
is: a közösségi hálózat, illetve annak alapító-vezetője, a még mindig
csak 26 éves Mark Zuckerberg állandó témát biztosít a média számára.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Tisztogatásba kezd a Facebook
Hogyan állsz a facebook arcfelismeréséhez?
Lehallgatnák a Facebookot
Vigyázz a facebook.com begépelésével. Az adatlopó .hu testvér megtéveszthet!